fizinfo - [Fizinfo] Moderator?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Moderator?

  • From: "Horváth István" <hoi AT bjkmf.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Moderator?
  • Date: Mon, 08 Mar 2004 08:39:20 +0100

Kedves Lindeisz László, Kedves Kollegak,

"Ami a lista tekintélyét illeti, tényleg kellene tenni valamit az
áltudományos és "feltalálói" provokációk kiszűrése érdekében. El
kellene gondolkozni azon, hogy hogyan lehetne valamiféle hatékony
moderálást mégis bevezetni, hogyan lehetne végre a "semleges
áramokat" semlegesíteni."

Nem ertek egyet!
A javaslat ugyanis megvalosithatatlan.
Ki lenne a Moderator? Kiraly Peterne?
Tisztelem a Fizonfion vegzett munkajat, de nem
hiszem, hogy az o feladata lenne a szakmai szures.
(Akar csak a lektorok kivalasztasaban is.)

A szakmai szuresre mi magunk olvasok vagyunk.
Most is megtettetek, valaszoltatok a temaban.
Ez mar sajnos igy megy az interneten.

Mas forumokhoz kepest a Fizinfon igen keves
a problema. Megjegyzem cseppen se erdekelt a
mostani tema, tehat gyorsan toroltem mindent
ezzel kapcsolatban. Ez a nehany masodperc
persze nekem semmi kulonos gondot nem jelentett.
Az internet mar csak ilyen.

Üdvözlettel:
Horvath Pista

  • [Fizinfo] Moderator?, Horváth István, 03/08/2004