fizinfo - [Fizinfo] Thin films and heterostructures - workshopmeghivo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Thin films and heterostructures - workshopmeghivo

  • From: Laszlo Bottyan <bottyan AT rmki.kfki.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Thin films and heterostructures - workshopmeghivo
  • Date: Fri, 7 Nov 2003 11:58:43 +0100 (CET)

Tisztelt Kollégák,

A KFKI CMRC és a KFKI RMKI támogatásával

2003. november 14-én és 15-én (pénteken és szombaton)

nemzetközi workshopot rendezünk a KFKI I. épületének Tanácstermében

"Nuclear Methods in Studying Thin Films and Heterostructures"

címmel, amelyre minden érdeklődőt tisztelettel meghívunk.

A workshop programja a http://www.kfki.hu/csws03 címen tekinthető meg.

Kérjük, hogy a férőhelyek és az ebédelési lehetőség biztosítása érdekében
a részvételi szándékot a rendezőknél 12-én délig előre e-mailben jelezni
szíveskedjenek.

a rendezők:

Bottyán László és Balogh Judit,

bottyan AT rmki.kfki.hu,

baloghj AT szfki.hu

  • [Fizinfo] Thin films and heterostructures - workshopmeghivo, Laszlo Bottyan, 11/07/2003