fizinfo - [Fizinfo] MCSE Szegedi Csoport találkozó október 12-én , szombaton

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] MCSE Szegedi Csoport találkozó október 12-én , szombaton

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] MCSE Szegedi Csoport találkozó október 12-én , szombaton
  • Date: Fri, 03 Oct 2003 12:05:01 +0200

MCSE Szegedi Csoport találkozó október 12-én

Az MCSE szegedi csoportjának hagyományos õszi találkozójára
október 12-én, szombaton kerül sor a Szegedi Csillagvizsgáló
épületében, délelõtt 10 órai kezdettel.

Az MCSE Szegedi Helyi Csoportja mindenkit szeretettel vár a
szokásos, ezúttal jubileumi 10. éves találkozójara

2003. október 11-én 10 órai kezdettel

a Szegedi Csillagvizsgálóba.

A tervezett elõadások:

-- Sárneczky Krisztián: A jovõ év üstökösei
-- Székely Péter: Ausztráliában jártam
-- Szabó Gyula: A Naprendszer apró égitestjei kutatásának
jelenlegi állása
-- Mizser Attila: Az amatõr változócsillagaszat szépségei,
hasznossága
-- Mészáros Szabolcs: Kalandok az STScI-vel
-- Balog Gábor: Webkamerás megfigyelések

A Szegedi Csillagvizsgáló Új-Szegeden, a Fûvészkert mellett,
a Kertész utcában található. Részletesebb információk a
csillagdáról:
http://astro.u-szeged.hu/

  • [Fizinfo] MCSE Szegedi Csoport találkozó október 12-én , szombaton, Tepliczky István, 10/03/2003