fizinfo - [Fizinfo] Allas kereses

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Allas kereses

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Allas kereses
  • Date: Mon Sep 8 08:48:01 2003

Az alabbi level a fizika listan jelent meg. Tovabbitom, hatha valaki tud
segiteni.

Udvozlettel
Kiraly Peterne

Date: Sat, 6 Sep 2003 14:37:48 +0300
From: Tunyogi Arpad
<tunyan AT kolozsvar.ro>
To:
fizika AT lista.sulinet.hu
Subject: Allast keresek!

Udvozletem!

A nevem Tunyogi Arpad, frissen vegzett fizikus vagyok, jelenleg allas nelkul.
2002-ben vegeztem Kolozsvaron az altalanos fizikat, mig az iden a magiszteri
fokozatot "Atom-es nuklearis fizikai modszerek a termeszet tanulmanzozasaban"
szakon.

Aki allaslehetosegrol tud, legyen szives a kovetkezo e-mail cimre irni:

tunyan AT kolozsvar.ro

Elore is koszonom!

  • [Fizinfo] Allas kereses, Kiraly Peterne, 09/08/2003