fizinfo - [Fizinfo] maganlevelezesek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] maganlevelezesek

  • From: Imre Vincze <vincze AT szfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] maganlevelezesek
  • Date: Fri Jun 6 09:26:00 2003

Ne haragudjatok, de nem hiszem, hogy az alabbihoz hasonlo maganlevelezesek moderelasa a fizinfo feladata. Az informacioterjesztes teruleten minimalis illemszabalyok betartasa mindegyikunk erdeke.
Elnezest kerek,hogy ezt mindenkinek, azoknak is, akik csak szenvedo alanyai a neveletlensegeknek megkuldtem, de az a velemenyem, hogy a fizinfo a kozerdeku informacio kozles teruleten potolhatatlan csak akkor lesz, ha a Micuko, Paks politikai diszkusszioja, Egely, stb-jellegu ures fecsegeseket a raero resztvevok valamilyen chat-jellegu forumon (ami nem a fizinfo) folytatjak.
Mindenkit udvozlok
Vincze Imre