fizinfo - [Fizinfo] Jelolobizottsagi javaslat az ELFT tisztsegviseloire

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Jelolobizottsagi javaslat az ELFT tisztsegviseloire

  • From: "Kovach Adam" <kovach AT atomki.hu>
  • To: "Fizinfo" <Fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Jelolobizottsagi javaslat az ELFT tisztsegviseloire
  • Date: Fri May 23 11:29:01 2003

A 2002. évi Küldöttközgyűlésen megválasztott Jelölőbizottság az alábbi
javaslatot kívánja a május 31-i Küldöttközgyűlés elé terjeszteni.
(Továbbítva a Jelölőbizottság elnökének kérésére. K.Á.)

Jelölési javaslat az Eötvös Loránd Fizikai Társulat tisztségviselőire

Elnök:
Dörnyeiné Dr. Németh Judit, az ELTE ny. egyetemi tanára, az MTA levelező
tagja

Főtitkár:
Dr. Rósa Géza biztonságtechnikai tanácsadó (Paksi Atomerőmű Váll.)
Dr. Szabó Gábor egyetemi tanár (Szegedi Tudományegyetem)

Alelnök (4 fő):
Dr.Kovách Ádám tud. főmunkatárs, az ATOMKI tud. főtitkára
Kotormán Mihály gyakorló iskolai fizikatanár (Debrecen),
Dr.Molnár Miklós egyetemi docens (Szegedi Tudományegyetem)
Nagy Márton ny. középiskolai fizikatanár (Sopron)
Dr.Papp Katalin egyetemi docens (Szegedi Tudományegyetem),
Dr.Pellet Sándor főigazgató helyettes (OSSKI),
Dr.Rósa Géza tanácsadó (Paksi Atomerőmű Vállalat),
Dr.Szabó Gábor egyetemi tanár (Szegedi Tudományegyetem),
Dr.Rajkovits Zsuzsa egyetemi adjunktus (ELTE),
Varga Gáborné középiskolai fizikatanár (Budapest),

Főtitkárhelyettes (4 fő a javasolt feladat szerint csoportosítva):
tanári szakcsoportok, tehetséggondozás:
Dr.Berkes József egyetemi docens (Pécsi Tudományegyetem),
Kotek László egyetemi adjunktus (Pécsi Tudományegyetem), -
ifjúsági és média kapcsolatok:
Härtlein Károly (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem),
Dr.Tichy Géza egyetemi tanár (ELTE)
kutatóintézetek, tematikus szakcsoportok:
Dr.Iglói Ferenc tudományos tanácsadó (MTA SzFKI)
területi csoportok:
Újvári Sándor középiskolai tanár (Székesfehérvár),
Dr.Újfaludy László főiskolai tanár (Eszterházy Károly Főiskola) -

Felügyelő Bizottság (elnök + 4 tag):
Elnök: Dr.Woynarovich Ferenc (MTA SzFKI),
Tagok:
Kopcsa József (Debrecen),
Juhász Nándor (Szeged),
Dr.Sulik Béla (ATOMKI),
Dr.Zsúdel László (Miskolc)

Kiemelt javaslat az ELFT új tiszteletbeli elnökére:
Gyulai József (MTA MFA)

A jelöltek rövid bemutatkozása megtalálható a Társulat honlapján:
www.kfki.hu/~elfthp

az ELFT Jelölő Bizottsága
Hajdú Györgyné, Horváth Dezső, Krassói Kornélia, Patkós András

  • [Fizinfo] Jelolobizottsagi javaslat az ELFT tisztsegviseloire, Kovach Adam, 05/23/2003