fizinfo - Re: [Fizinfo] Tiz eves a Fizinfo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Tiz eves a Fizinfo

  • From: Dr Kovacs Laszlo <klaci2000 AT yahoo.com>
  • To: Nagy Denes Lajos <nagy AT rmki.kfki.hu>, Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Tiz eves a Fizinfo
  • Date: Wed Jan 29 11:16:01 2003

Kedves Kollegak, valoban remek dolog ez a FIZINFO, epp
most kerdeztem a Bolyai Tarsulatot van-e nekik
hasonlo,
meg nincs,
jott a valasz,
ugyanis eppen egy fotot keresek Fekete Mihalyrol,
Neumann tarsszerzojeröl es tutorarol, Hatha valaki tud
segiteni a fizikusok kozul is, elore is koszonon
KovacsLaszlo BDF Rektori Hivatal Pf 170
9701 Szombathely
--- Nagy Denes Lajos
<nagy AT rmki.kfki.hu>
wrote:

> informacios es vita-lapja |

> szazalekat!): 19815644-2-41 |

> bekuldojuk felelos. |

> Kedves Kollegak!
>
> Ma tiz eve, 1993. januar 28-an jelent meg a Fizinfo
> elso szama. Azt
> hiszem, hogy tiz ev utan talan erdemes ujra elovenni
> ezt a szamot, hogy
> visszaemlekezzunk, mi volt akkor a hir a magyar
> fizikusok es fizikatanarok
> kozossegeben. Remelem, nem fogja senki postaladaja
> felesleges terhelesenek
> tekinteni, ha a Fizinfo elso szamat alabb teljes
> terjedelmeben, minden
> [...]
=== message truncated ===

=====
Prof.Dr. L.Kovacs