fizinfo - [Fizinfo] Újra: Kétszintü fizika érettségi

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Újra: Kétszintü fizika érettségi

  • From: "kispal" <kispal AT mail.uti.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Újra: Kétszintü fizika érettségi
  • Date: Wed Jun 12 23:36:05 2002

Kedves Listatarsak!

> Lehet, hogy en vagyok nagyon tajekozatlan, de meglepodve
> tapasztaltam, hogy a http://www.om.hu/j425.html honlapon, az
> erettsegi kovetelmenylistaban a fizika tantargyat nem talaltam.
> A termeszettudomany nem helyettesitheti ezt,

Hát ezaz! Azóta megnéztem én is (már tényleg müködik a link) de ez nem a
kétszintü fizika érettségi követelményrendszer. ;) És a közlönyben sincs a
fizikára vonatkozó rész.

> Ezek utan tenyleg marad a kerdes, hol van a fizika?
> Tud valaki biztos informaciot?

Ha valaki azóta megtalálta az elveszett fizikát, akkor megköszönöm, ha
megírja.
Közel van már a 2005-ös érettségi! :(

Üdvözlettel:

Kispal Istvan
Szechenyi Istvan Gimnazium,
2400 Dunaujvaros, Dozsa Gyorgy u. 15/A
Tel: Munk.h.: 25-411-702 Lakas: 25-433-081
e-mail:kispal AT rulez.szig-dujv.sulinet.hu

  • [Fizinfo] Újra: Kétszintü fizika érettségi, kispal, 06/12/2002