fizinfo - Re: [Fizinfo] Re: Fizika ketszintu erettsegi kovetelmenyek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Re: Fizika ketszintu erettsegi kovetelmenyek

  • From: Smeller László <smeller AT puskin.sote.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Re: Fizika ketszintu erettsegi kovetelmenyek
  • Date: Tue Jun 11 09:23:00 2002
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Kedves Listatarsak!

Lehet, hogy en vagyok nagyon tajekozatlan, de meglepodve
tapasztaltam, hogy a http://www.om.hu/j425.html honlapon, az
erettsegi kovetelmenylistaban a fizika tantargyat nem talaltam.
A termeszettudomany nem helyettesitheti ezt, (mint ahogy egyik
listatarsunk korabban feltetelezte), hiszen a termeszettudomany csak
kozepszinten valaszthato, valami alapfoku egyveleg, a
fizika-kemia-biologia "altalanos muveltseghez" szukseges minimuma.
Ezek utan tenyleg marad a kerdes, hol van a fizika?
Tud valaki biztos informaciot?

Udvozlettel:

Smeller Laszlo

> From: Szalay Kati
> <szalay AT sunserv.kfki.hu>
> To:
> fizinfo AT sunserv.kfki.hu
> Cc:
> bottyan AT rmki.kfki.hu,
>
> <zfarkas AT sol.serv.u-szeged.hu>
> Subject: [Fizinfo] Re: Fizika ketszintu erettsegi kovetelmenyek
> Date: Tue, 11 Jun 2002 08:11:39 +0200 (MEST)

> | E L F T H I R A D O |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> [...]
Dr Laszlo SMELLER
physicist
Institute of Biophysics & Radiation Biology
Semmelweis University Budapest
Puskin u. 9. PF 263
Budapest, Hungary
H-1444