fizinfo - [Fizinfo] Fizika kétszintû érettségi követelmények

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fizika kétszintû érettségi követelmények

  • From: "kispal" <kispal AT rulez.szig-dujv.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fizika kétszintû érettségi követelmények
  • Date: Mon Jun 10 10:33:00 2002

Állítólag megjelent a részletes kétszintû érettségi vizsgakövetelmények végsõ
formája rendelet formájában (nem munkaanyag!), és ez megtalálható valahol a
NET-en is.
Tud-e valaki arról, hogy hol lehet ezt megtalálni? Engem a fizika tantárgy
követelményei érdekelnének. Kerestem, de nem találtam.
Elõre is köszönöm az információt, ha valaki már látta valahol. ;)

Üdvözlettel:

Kispal Istvan
Szechenyi Istvan Gimnazium,
2400 Dunaujvaros, Dozsa Gyorgy u. 15/A
Tel: Munk.h.: 25-411-702 Lakas: 25-433-081
e-mail:kispal AT rulez.szig-dujv.sulinet.hu