fizinfo - [Fizinfo] Mi a baja Somogyi Karolynak?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Mi a baja Somogyi Karolynak?

  • From: Lengyel Róbert <len AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Mi a baja Somogyi Karolynak?
  • Date: Thu May 30 16:09:00 2002

Kedves Listatagok!

Eloszor is szeretnek elnezest kerni, hogy egy majdnem 2
hetes levelre valaszolok, de csak most jutott idom ra.

Nem hinnem, hogy az a lepes kozelebb vitt a megoldashoz,
amit Somogyi Karoly tett. Csak azt kertem, hogy ne irjak
nyilvanosan rolam azt, hogy alacsony szinvonalu vagyok erre
o kest dof belem. Nem ertem erre mi szukseg volt.

Megjegyzem, Trocsanyi Zoltan azonnal irt nekem egy levelet,
melyben elnezest ugyan nem ker, de modositja az allitasait
ugy, hogy abban mar nincs altalanositas.

Udvozlettel:
Lengyel Robert

Somogyi Karoly
<somogyi AT mfa.kfki.hu>