fizinfo - [Fizinfo] Reflexio

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Reflexio

  • From: rocky AT cric.chemres.hu (Antal Rockenbauer)
  • To: Fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Reflexio
  • Date: Fri May 17 14:14:01 2002

Tisztelt lista!

Somogyi Karolynak: Rostellem, hogy az 'egyeloret' 'egyen-loresitettem'!
De ezert kizarolag az en trehanysagom es nem egykori magyartanaraim a
felelosek.

Trocsanyi Zoltannak: Az evtizednyi kejezest hasznaltam, aminek also hatara
az egy evtized. Csak optimizmusom miatt nem beszeltem generacionyi idorol.
Szeretnem meg megelni, hogy a fizika es altalaban az oktatas szinvonala
emelkedjek.
Udv

Rockenbauer Antal
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Prof. Antal Rockenbauer, DSc

University of Technology
Institute of Physics
H-1111 Budapest, Budafoki út 8
Hungary
Tel: 00-361-463-1959
Fax: 00-361-463-3819

Institute of Chemistry
Chemical Research Center
Hungarian Academy of Sciences
H-1525 Budapest, P.O.Box 17
E-mail:
rocky AT cric.chemres.hu

  • [Fizinfo] Reflexio, Antal Rockenbauer, 05/17/2002