fizinfo - [Fizinfo] mobil vedelem

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] mobil vedelem

  • From: Károly Härtlein <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] mobil vedelem
  • Date: Fri May 10 15:19:00 2002

Kedves Kollegak!

Sok vita van arrol, hogy a mobil sugarzas karos-e es milyen mertekben.
Ebbe a vitaba en nem szeretnek allast foglalni, de egy vitathatalanul
hatasos,
es egy fizikus szemevel is tudomanyos igenyu sugarvedelmet lattam.
Egy ujsag oldalat digitalis formaban elerhetove tettem, itt mindenki
meggyozodhet
arrol, hogy hatasos, es ami lenyeges olcso, sot akar konnyen el is
keszitheto.
Kerek mindenkit, ne csak a kepet nezze, olvassa is el figyelmesen a
leirast, a
lenyeg a reszletekben van....

http://jedlik.phy.bme.hu/~hartlein/mobil.jpg

Jo butykolest, es kellemes hetveget kivanok mindenkinek:

Hartlein Karoly

  • [Fizinfo] mobil vedelem, Károly Härtlein, 05/10/2002