fizinfo - [Fwd: [Fizinfo] Meghivo: internet es ugynokok]

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fwd: [Fizinfo] Meghivo: internet es ugynokok]

  • From: "LORINCZ, Andras" <alorincz AT axelero.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fwd: [Fizinfo] Meghivo: internet es ugynokok]
  • Date: Thu Apr 18 18:30:00 2002

Kedves Laci es Mas Erdeklodok!

Az USAF projekt eloadasai valoban lehetnek erdekesek matematikusok es
fizikusok szamara is, mint azt eppen Vicsek Tamas nemregiben fizikus oldalrol
(hasonlo temaban) matematikusok szamara tartott nagysikeru eloadasa mutatta.

Az eloadas pontos helye a kovetkezo:

A Tudos korut a Duna budai oldalan van, a Petofi hid es a Lagymanyosi hid
kozott. A Duna es a Tudos korut harom uj egyetemi epuletet vesz korul.
Ezek kozul a Dunatol legtavolabbi a BME I epulete, ez a Tudos korut 2.
IB 025 foldszinti termet jelent az I epulet B szarnyaban.

Minden erdeklodot szeretettel varok.

Udvozlettel,

Lorincz Andras

Laszlo Bottyan wrote:

> Kedves Andras,
>
> Alabbi ertesitesed erdekel, de nem tudom, hol is lesz tulkeppen, ezert nem
> irtam be a naptaramba. Lehet, hogy regi a terkepem, de a "Magyar Tudósok
> körútja 2. IB 025 terem" nincs rajta a terkepemen... Kerlek, ird meg
> nekem, esetleg a Fizinfora is, hatha nem en vagyok az egyetlen.
>
> szia,
>
> bottyan laci

  • [Fwd: [Fizinfo] Meghivo: internet es ugynokok], LORINCZ, Andras, 04/17/2002