fizinfo - [Fizinfo] Fizikusok a termodinamikaban

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fizikusok a termodinamikaban

  • From: <Janos.Zana AT elfiz2.kee.hu>
  • To: <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Fizikusok a termodinamikaban
  • Date: Fri Feb 1 16:08:01 2002

Kedves kollegak!

A kovetkezo URL-en osszegyujtottem nehany tudosnak a szuletesi adatait,
akiknek valamelyes koze volt a termodinamikahoz:

http://elfiz2.kee.hu/jegyzet/fizikus.html

Ha valakinek kiegeszito, vagy modosito javaslata van, kerem, irja meg. Ha
lesz energiam hozza, akkor megtoldom majd a tevekenysegukre vonatkozo
kulcsszoval is a tablazatot.

Nehany hianyossag, amiben segitseget kerek:
John Herapath szuletesi es halalozasi helye (ha jol emlekszem, a
flogiszton elmelet kidolgozoja); hasonlokeppen Henri Becquerel es Martin
Knudsen adatai.

John James Waterston, Johann Josef Loschmidt, Hans Peter Thomsen, Nicolas
August Otto, Nicolas Camille Flammarion, Jacobus Henricus van't Hoff, Lars
Onsager es Carl von Weizsäcker halalozasi helye.

Rudolph Diesel a tengerbe fulladt, az o halalozasi helye meghatarozatlan.

U.I. a http protokol nem tamogatja a unicode tipusu tobb betukeszletu
adatkozlest. Ezert a nyugati kodolast valasztottam. Ez jart a legkevesebb
veszteseggel: Gdansk es Pocerny varos neve, valamint Wigner Jeno neve
hibasan jelenik meg. Ugyanezert a cirill betus neveket atirtam magyarra.

Udvozlettel Zana Janos

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4 22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - - Good rest to all that keeps the Jungle Law! (Kipling) - - -