fizinfo - [Fizinfo] Van vizzel hajtott auto!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Van vizzel hajtott auto!

  • From: Hartlein Karoly <hartlein AT jedlik.phy.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Van vizzel hajtott auto!
  • Date: Thu May 31 23:06:03 2001

Kedves Kollegak!

Egy fontos fordulat az ugyben, no nem senki sem erezte ugy hogy le
kellene mondania,
vagy a diplomajat visszaadnia. Csak a grof urat megelozte valaki....
Sajnos engem is megelozott valaki igy az O levelet kuldom ismet.....

********************************
Dr. Vilmos Gaspar
Institute of Physical Chemistry
University of Debrecen
4010 Debrecen, P.O. Box 7
HUNGARY
Tel.: (36)-(52)-512-900/2389
Mobil: +36-30-303-8123
FAX: (36)-(52)-512-915
E-mail:
gasparv AT delfin.klte.hu

Kedves Kollegak!

Ezt latnotok es tudnotok kell!

Par percel ezelott vettem kezembe a Newsweek legfrissebb szamat
(2001. junius 4 - a datum nem tevedes, mindig elobbre jar a
Newsweek 'naptara'). Egyszeruen nem hiszek a szememnek!

http://www.rwe.com/eng/1.6_RWE_Presse/Bilder-und-Grafiken/Holding/Auto.html

En ezt talaltam, hatha valakinek a Newsweek nem jarna!

Egy egesz oldalas szines reklamon egy fiatalember egy autoba vizet
tankol egy kerti locsolobol. A kocsi markajat nem ismerem fel,
markajelzes nem lathato, de a rendszam alapjan ne'met lehet. Hogy ez
nem vicc, azt megerositi a kepen lathato felirat:

Imagine
filling up with H2O ... running on H2O ... en emitting H2O ...

A reklamot hiredeto ceg misztikus neve: RWE. Van egy web cim is:
www.rwe.com

Meg nem ellenoriztem, hogy mi olvashato a honlapon.

Kivancsi lennek, hogy ennek a cegnek van-e valami koze Spanyol
urhoz. Mindenestre nagyon gazdag ceg lehet, mert nem lehet olcso
mulatsag egy egesz oldala hirdetest elhelyezni a Newsweekben.

Ha tovabbi informaciohoz jutok, jelentkezem. Jo bongeszest nektek is.

Hartlein Karoly

  • [Fizinfo] Van vizzel hajtott auto!, Hartlein Karoly, 05/31/2001