fizinfo - [Fizinfo] Valasz Hartlein Karoly irasara

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Valasz Hartlein Karoly irasara

  • From: "Zoltán Homonnay" <Homonnay AT para.chem.elte.hu>
  • To: <Fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Valasz Hartlein Karoly irasara
  • Date: Mon Apr 9 09:45:03 2001

Kedves Listatagok!

Bocsanat, hogy vegyeszkent szolok a Fizinfo taborahoz, de Hartlein Karoly
irasaval messze egyetertek. A Magyar Hirlap nevezett cikkeit ugyan nem
olvastam el (idom veges), de ajanlom viszont a Nepszabadsag mai (apr. 9)
szama elso blokkjanak utolso oldalan megjelent 3 cikket. Erdemes elotte
nyugtatot bevenni. Nem tudom, mifele szandek rejlik a közoktatas (elsosorban
a termeszettudomanyos oktatas) lezullesztese mogott, de hogy ellensegeink
(marmint az Orszag ellensegei) se csinalhatnak jobban, abban biztos vagyok.
A kemiaoktatas ellen egyebkent hasonlo merenylet zajlik. Azt hiszem, hogy
vezetoinknek teljesen elment a maradek jozan eszuk.
En a magam resszerol osszefogast es minden forumon valo tiltakozast javaslok.
Remelem, e sorokat olyan is olvassa, akinek poziciojabol adodoan nagyobb
hatasu a szava.

Udvozlettel: Homonnay Zoltan, tszv. docens, ELTE Magkemiai Tanszek

dr. Zoltán Homonnay
Associate Professor
Head of Department
Department of Nuclear Chemistry
Eötvös Loránd University
1518 Budapest
P.O.Box 32
Hungary
tel: 36-1-209 0555 ext. 1564
fax: 36-1-209 0602
e-mail:
homonnay AT para.chem.elte.hu

  • [Fizinfo] Valasz Hartlein Karoly irasara, Zoltán Homonnay, 04/09/2001