fizinfo - [Fizinfo] 44.ORSZAGOS KOZEPISKOLAI FIZIKATANARI ANKET ES ESZKOZKIALLITAS

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 44.ORSZAGOS KOZEPISKOLAI FIZIKATANARI ANKET ES ESZKOZKIALLITAS

  • From: Jenik Livia <jenik AT rmki.kfki.hu>
  • To: <FIZINFO AT LISTS.KFKI.HU>
  • Subject: [Fizinfo] 44.ORSZAGOS KOZEPISKOLAI FIZIKATANARI ANKET ES ESZKOZKIALLITAS
  • Date: Tue, 13 Feb 2001 12:35:53 +0100

Tajekoztato
a 44. Orszagos Kozepiskolai Fizikatanari Anket es Eszkozkiallitasrol

2001.aprilis 7 - 11.
Godollo, Szent Istvan Egyetem

Az Anket temaja: UTAZZUNK A GALAXISBA!
-Asztrofizika
-Csillagaszat
-Evfordulok

A rendezveny akkreditalt pedagogus tovabbkepzes, inditasi engedely
szama:XXV./2./512./2000.
Az eloadasok es a kiallitasok helyszine: Szent Istvan Egyetem
Godollo,Pater K. u.1.
A muhelyfoglalkozasok helyszine: Premontrei Szent Norbert Gimnazium
Godollo,Egyetem ter 16.
Szallas a Szent Istvan Egyetem kollegiumaiban.
Etkezes az egyetem Elamen Rt. altal uzemeltetett ettermeben.

Jelentkezesi lap es tovabbi tajekoztatas: az ELFT Titkarsagan (Budapest,II.
Fo u. 68.II.em.240.Tel.:201 86 82)

Az Anketra mindenkit szeretettel var
a Szervezobizottsag

  • [Fizinfo] 44.ORSZAGOS KOZEPISKOLAI FIZIKATANARI ANKET ES ESZKOZKIALLITAS, Jenik Livia, 02/13/2001