fizinfo - Re: [Fizinfo] Mikola Sandor

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mikola Sandor

  • From: Mikola Peter <mikolap AT terrasoft.hu>
  • To: szucsi AT rmki.kfki.hu, fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mikola Sandor
  • Date: Wed, 3 May 2000 13:14:37 +0200

Szucs Imre Sandor irta:

>Kerem, hogy aki Mikola Sandorrol rendelkezik valamilyen digitalizalt
>aqnyaggal, legyen szives kuldje el nekem. Amennyiben tudomasuk van arrol,
>hogy hol lehetne bovebb informaciokat beszerezni rola es munkassagarol, az
>is nagyon erdekelne. Vannak-e ma is elo kozvetlen hozzatartozoi?

A csaladi szajhagyomany szerint Mikola Sandor is az O'-Tordai
Mikola csaladhoz tartozik, de errol nem ismerek hiteles forrast.

A weben van rola par dolog:
http://metal.elte.hu/~phexp/doc/kin/a13s2.htm
http://davinci.jpte.hu/mechmult/Kmik11.htm
http://www.dfmk.hu/zalaiak/mikola.htm
http://www.kfki.hu/~elfthp/dijak/msdij.html

Udv!
Peter

Peter Mikola
Szekszard, Hungary, Central Europe
mikolap AT terrasoft.hu
http://www.terrasoft.hu/kultura/MIKOLAP.HTM

  • [Fizinfo] Mikola Sandor, Szucs Imre Sandor, 05/03/2000
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Fizinfo] Mikola Sandor, Mikola Peter, 05/03/2000