fizinfo - [Fizinfo] ELFT Termodinamikai szakcsoport szeminariuma

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] ELFT Termodinamikai szakcsoport szeminariuma

  • From: Van Peter <vpet AT PHYNDI.FKE.BME.HU>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] ELFT Termodinamikai szakcsoport szeminariuma
  • Date: Fri, 14 Apr 2000 11:37:38 +0200

3. Termodinamikai NeTTea
-------------------------

2000 a'prilis 19, szerda 16h,
ELTE, TTK, Pazmany Peter setany 1/A, 3.em. 3.95. terem

Ola'h Ka'roly (BME, Fizikai Kemia Tanszek):

Diffuzio

Kivonat:

A diffuzio a kemiai folyamatok egyik legismertebb linearis torvenye. De
valoban linearis torveny? Mi linearis minek a fuggvenyeben? Mi a nyugalom,
mi a mozgas es mi a hajtoero? Megvalaszolt, lezart kerdesek ezek? Vagy a
diffuzio ertelmezese szonyeg ala sepert problemakkal terhes?
Bovebb info, vita: www.kfki.hu/~elftterm

Kozreadta: Van Peter

  • [Fizinfo] ELFT Termodinamikai szakcsoport szeminariuma, Van Peter, 04/14/2000