fizinfo - Re: [Fizinfo] Re: post doc

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Re: post doc

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Horvßth Istvßn <hoi AT bjkmf.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Re: post doc
  • Date: Wed, 8 Mar 2000 09:18:21 +0100 (MET)

On Wed, 8 Mar 2000, [ISO-8859-1] Horvßth Istvßn wrote:
> Kedves Tamas,
>
> Nem ez volt az a ket allas hirdetes amit Zimanyi Magda a napokban
> mar egyszer bekuldott?
> Masreszt, mar akkor is feltunt, hogy az egyik hatarideje marcius 1.
> Akkor meg visszafogtam magam,

Ennek oszinten orulok. Bizonyara Tamas is ugynabbol a forrasbol kapta,
mint en, es sok bokros tennivaloja mellett nem volt ideje vegigfutni a
fizinfo elmult kozlemenyeit. Ez barkivel elofordulhat.

A magam reszerol azert tettem kozze, mert a level eredeti kuldoje ezzel
a keressel kuldte el, nyilvan a hatarido rovidsege miatt.

> de most mar csak kiirom ami
> bennem van. Az AAS Job Register havonta kb. 200 uj allassal
> jelenik meg. Ez mind csillagaszat. Gondolom mas szakteruleten
> sincs kevesebb hirdetes. Elkepzelheto mi lenne, ha ezeket mind
> felraknank ide a listara.

Talan, ha figyelemmel kiserte a fizinfo levelezest, feltunhetett, hogy
az allashirdetesek nem tul gyakoriak benne. A legtobbszor URL-ek
megadasaval hivjuk fel a figyelmet az allaslehetosegre.

Egy pelda: legutobb Zsigmond Attila,, a brusszeli HUNOR iroda vezetoje
kuldott ILL (Grenoble) allashirdeteseket. Elso alkalommal elkuldtuk a
listara oket -- ez arra is alkalmas volt, hogy a HUNOR irodara felhivja
azok figyelmet, akiket erdekel --, masodjara mar csak az URL-t, es az
URL-t bekotottuk a KFKI Web Allashirdetesek menujebe.

Ami az AAS csillagasz allashirdeteseket illeti, az URL-t ugyancsak
szivesen bekotjuk a KFKI Web-re -- ha ugyan nincs maris bekotve.

> Persze ez csak az en velemenyem.

Koszonom, hogy az enyemet is meghallgatta.

> Udvozlettel,
>
> Horvath Pista

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-395-9242
Szamitogep Halozati Kozpont ! (+36-1)-395-9220/1342
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9221
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu

  • [Fizinfo] Re: post doc, Horvßth Istvßn, 03/08/2000
    • Re: [Fizinfo] Re: post doc, Zimanyi Magdolna, 03/08/2000