chemonet - [Chemonet] Re: ajandek folyoiratok

chemonet AT lists.kfki.hu

Subject: Kémiai kutatás, oktatás, ismeretterjesztés fóruma

[Chemonet] Re: ajandek folyoiratok

  • From: Sándori Zsuzsanna <zs.sandori AT richter.hu>
  • To: "'katalist AT listserv.iif.hu'" <katalist AT listserv.iif.hu>
  • Cc: "'chemonet AT lists.kfki.hu'" <chemonet AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Chemonet] Re: ajandek folyoiratok
  • Date: Tue, 19 Sep 2000 09:10:56 +0200

Kedves Kollegak!

A napokban tobbszor is gondunk volt a postaszerverunkkel,
jo nehany uzenet nem jutott el hozzank. Ezert arra kerem
az ajandek folyoiratokra jelentkezoket, hogy HA nem kaptak
tolem visszajelzest a levelukre, kuldjek el nekem meg
egyszer. A kapott uzenetet mindig nyugtazom.

Ujabb lapokat ajanlunk fel:

- Acta Endocrinologica 1963-1978
- Chemico-Biological Interactions 1971-1983
- Endocrinology 1950-1985
- Journal of Clinical Endocrinology 1954-1978
- Novije Lekarsztvennije Preparati 1989-1991
- Zentralblatt für Pharmazie, Pharmakotherapie und Laboratoriumsdiagnostik
1970-1990

Multkori levelemben sajnos nem emlitettem a korhazakat, pedig
korhazaknak is szivesen atadjuk az itt felsorolt lapokat es az
elozo listaban emlitetteket is.

Udvozlettel:

Sandori Zsuzsanna
Richter Gedeon Rt.

  • [Chemonet] Re: ajandek folyoiratok, Sándori Zsuzsanna, 09/19/2000